понеділок, 6 квітня 2020 р.


Головним скарбом життя є не землі, що ти їх завоював, не багатства, що їх маєш у скринях... Головним скарбом життя є здоров’я, і, щоб його зберегти, потрібно багато що знати.
Авіцена
         Щорічно 7 квітня, у день створення в 1948 році Всесвітньої організації охорони здоров’я, відзначається Всесвітній день здоров’я -World  Health  Day.
Сьогодні тема здорового способу життя є  найактуальнішою як одним із ефетивних засобів по профілактиці різноманітних захворювань. Ми з Вами  уже знаємо багато про правила поведінки під час карантину, тому пропонуємо створити віртуальний фотоміст – «ЗДОРОВИЙ СПОСІБ ЖИТТЯ, КАРАНТИН: Я І МОЯ СІМ’Я!»
Для цього потрібно зробити 1 фотографію , яка демонструє  Ваш здоровий спосіб життя! Адже займатися фізичними вправами в кімнаті , гарно харчуватися, садити  вдома дерева чи  сіяти квіти на клумбі однаково корисно!
         Присилайте свої фотографії педагогу- організатору на
Viber  0996035598  та #БудьтеЗдорові

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.