Батьківська сторінка





4 травня – Міжнародний день протидії булінгу❗❗❗

Організація Об’єднаних Націй визнала епідемію залякування і цькування і в 2012 році оголосила 4 травня – U.N. Anti-Bullying Day.
Верховна Рада України 18 грудня 2018 року прийнялаЗакон України № 8584 «Про внесення змін до деякихзаконодавчих актів щодо протидії булінгу», який впершевизнав юридично це поняття в українському законодавствіта передбачає відповідальність не тільки за вчинення, але йза приховування випадків булінгу.
🚩За данимиЮНІСЕФ, майже 70% дітей по всьому світу потерпають відцькування з боку однолітків. Наша країна входить до 10-ти європейських країн з найвищим рівнем булінгу (за даними різних джерел, Україна посідає 4-е місце).
❗❗❗Поради батькам, як поводити себе з дитиною, аби унеможливити потрапляння чи скоєння ситуації насильства:
✅ дитина має почуватися з вами нарівні, як із другом/подругою. Це
дозволить встановити довірливі, чесні, відкриті стосунки. Тоді вона/він зможе відверто розповісти вам про свої проблеми та труднощі;
✅ при спілкуванні з дитиною намагайтесь обирати для себе таке місцеположення, щоб ваші очі та очі дитини були на одному рівні;
✅ дозвольте розповісти про свої почуття, переживання;
✅ виявляйте щире співчуття й інтерес до дитини, не перетворюйте розмови з нею на допит, ставте прості, щирі запитання (“Що трапилося?”, “Що відбулося?”);
✅ вислухайте дитину;
✅ побачте ситуацію очима дитини;
✅ допоможіть дитині знайти власний вихід із ситуації;
✅ ваша роль полягає в тому, щоб надати дружню підтримку, почути дитину, бути з нею, коли та страждає, навіть якщо вирішення проблеми, здається, не існує;
✅ сприймайте дитину як особистість з її цінностями, переконаннями, бажаннями;
✅ якщо ви не знаєте, що говорити, просто будьте поруч;
✅ цікавтеся життям дитини:
- Як твої справи? Ти чимось засмучений(-на)? Що приємного сталося сьогодні?;
-Що тобі подобається? Розкажи про своїх друзів? Яку ти любиш музику, ігри? Я хочу послухати її з тобою/пограти з тобою? Тощо;
✅ звертайте увагу на коло спілкування дитини в реальному житті. Цікавтесь, хто її друзі, чим вони займаються;
✅ проявляйте цікавість до того, в яких соціальних мережах та групах вона спілкується, з ким контактує, на які теми. Контролюйте перебування та спілкування вашої дитини в інтернеті, використовуючи сучасні технології.
➡️ Сьогодні Міжнародний день протидії булінгу.
Пам‘ятайте, ми, дорослі, маємо захищати наших дітей ❤️




За даними МОЗ України, що грунтуються на висновках міжнародного дослідницького проєкту ESPAD, у 2019 році лише 6,7% опитаних підлітків в Україні не користувались соціальними мережам. Майже 45% підлітків проводять у соціальних мережах до 3 годин на день, а ще приблизно 50% – 4 та більше годин.

Водночас, суттєву загрозу для життя, здоров’я, розвитку та безпеки дітей становлять не лише шкідливі і небезпечні інформаційні матеріали веб-сайтів та групи в соціальних мережах, вміст чи учасники яких можуть схиляти дітей до вчинення суїцидів, а також і прояви булінгу та сексуального насилля в мережі Інтернет

Створення безпечного освітнього середовища, зокрема в інтернеті, формування навичок цифрової грамотності та поведінки у дітей у Всесвітній мережі, соціально-емоційна грамотність є важливими завданнями вчителів  та батьків!

Щоб якісно убезпечити дітей від небезпеки в Інтернеті, захисту дітей від впливу шкідливої інформації, запобіганню кіберзагрозам, таким як кібербулінг, секстинг, кібергрумінг, сексторшен, просимо ознайомитися з матеріалами за посиланням

Розділ  веб-сайту МОН «БЕЗПЕКА ДІТЕЙ В ІНТЕРНЕТІ» https://mon.gov.ua/ua/osvita/pozashkilna-osvita/vihovna-robota-ta-zahist-prav-ditini/bezpeka-ditej-v-interneti

 Платформа  цифрової освіти ДІЯ - освітній серіал для батьків «Безпека дітей в інтернеті»

https://osvita.diia.gov.ua/courses/serial-dlya-batkiv-onlayn-bezpeka-ditey

 Сайт  Міністерства цифрової трансформації - онлайн-посібник «COVID-19. Поради з безпеки онлайн для батьків та опікунів»

https://mon.gov.ua/ua/news/bezpechne-osvitnye-seredovishe-ta-formuvannya-povedinki-ditej-v-interneti-vazhlive-zavdannya-dlya-ministerstva

 

ТЕЛЕФОНИ ДОВІРИ

Національна дитяча гаряча лінія - 0 800 500 225 (безкоштовно зі стаціонарних та мобільних телефонів)  або  116 111 (безкоштовно з мобільних телефонів)

Всеукраїнська дитяча лінія "Телефон довіри" - 0 800 500 21 80

Національна "гаряча лінія" по запобіганню торгівлі людьми - 0 800 500 22 50
          Національна "гаряча лінія" з питань насильства та захисту прав дітей - 0 800 500 33 50
          Цілодобовий телефон довіри з питань допомоги жертвам насилля у сім`ї - 044 451 5451

          Безкоштовна  цілодобова гаряча лінія для жертв домашнього насильства – 15- 47

          Безкоштовна  Національна гаряча лінія з попередження домашнього насильства – 116-123.

          Телефон гарячої лінії Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини - 044 253 75 89
          Телефонна "гаряча лінія" Міністерства освіти і науки України - 044 279 35 74
          Національна гаряча лінія з попередження домашнього насильства, торгівлі людьми та ґендерної дискримінації

0 800 500 335 (з мобільного або стаціонарного телефону) або 116 123 (з мобільного)

Безоплатна правова допомога 0 800 213 103  (зі стаціонарних та мобільних телефонів) 

Благодійна організація «Світло надії», Центру для жінок, які опинились у складних життєвих обставинах за телефоном +38 (066) 829-55-73 або  (0532) 60-60-81 (вул. Монастирська, 32, м.Полтава); 

Служба у справах дітей Шевченківської районної у м. Полтаві (0532) 63-11-08

Полтавський міський центр соціальних служб для сімї, дітей та молоді – (0532) 60-73-93

Практичний психолог школи Черевань Ольга - 0999443602

Інформація щодо виконаних дій на вимоги листа від  26.04.2021 01-09-01.03-08/1743  Щодо звернення депутатів Полтавської обласної ради.



*******************************************************
Поради батькам
щодо організації робочого дня дитини на карантині від шкільного психолога Черевань О.І.

 Батькам іноді буває важко впоратись із дітьми, якщо у них  багато вільного часу. Якщо на канікулах їх можна зайняти чимось на дворі, відвести у гуртки, дитячі табори чи до бабусь-дідусів, то під час карантину всі вдома. Дуже важливо, щоб всі усвідомлювали, що карантин – це не канікули і робота в усіх продовжується, тільки переходить в онлайн. Варто намагатися одразу правильно організувати робочий день дитини, щоб повернення з карантину до школи відбулося максимально комфортно.
Ось кілька порад, які допоможуть зробити дистанційне навчання цікавішим і легшим як для дітей, так і для дорослих:
1.     Дотримання  режиму дня та балансу навчання і відпочинку.
Скласти розклад занять та режим дня. Для того, щоб ефективно організувати навчальний процес вдома, потрібно включити навчання в режим дня дитини. Прокидатися і лягати спати бажано в той же самий час, як зазвичай. Це значно полегшить адаптацію дитини до нових навчальних умов та створить робочий настрій
Дитині дуже важко буде повертатися до навчальних буднів, якщо зараз її графік сильно зсунеться. Тож бажано продовжувати лягати спати, прокидатися, харчуватися і гуляти в один і той самий час. Навчальний розклад можна об’єднати з справами по дому, ідеями для дозвілля, прогулянкою, роздрукувати і прикріпити на стіну (можна зробити його з картинками, тематичними наліпками тощо
2.     Організувати робочий простір.
 Разом із дитиною розмістіть на її столі для навчання всі необхідні для цього предмети (бажано із запасом). Так учень сам долучиться до створення свого робочого простору, це слугуватиме додатковим стимулом там займатись справами; «Як облаштувати робоче місце школяра?». Для проходження онлайн-програм у дитини має бути можливість працювати з персональним комп’ютером чи ноутбуком, а також стабільне з’єднання з Інтернетом. 
3. Усунути фактори, що можуть відволікати дитину.
Середовище, що не відволікає увагу, дозволить школярам навчатися ефективно та допоможе почуватися більш спокійно. Тож під час виконання завдань дитиною намагайтеся забезпечити відсутність сторонніх шумів — вимкніть сповіщення мобільного телефону, комп’ютера, телевізор та радіо, голосно не розмовляйте.
4. Робити регулярні перерви.
Під час виконання завдань важливо кожні 25-30 хв робити короткочасні перерви для виконання зорової гімнастики, випивання склянки води тощо. А кожні 45-60 хв — влаштовувати перерви протягом 10-15 хвилин, щоб розім’яти руки та ноги (танці, заняття спортом), уникнути перенапруження очей від комп’ютерного монітору та залишатися сконцентрованим. «Формуємо правильну поставу в дитини». Крім фізичних вправ, дитина може під час перерви зайнятися справами по дому чи погратися.
5. Чергувати онлайн-навчання з іншими видами навчальної діяльності
Бажано включати в навчальний час не лише слухання онлайн-лекцій чи виконання завдань на комп’ютері, а й роботу в зошиті, читання книг, створення проектів, спостереження, експериментування.
І не забувайте влаштовувати перевірку знань після засвоєння інформації — нехай дитини відповідає на запитання, переказує, проходить тести, робить контрольні та олімпіади.
6. Мотивувати дитину до успіху
Мотивація може бути різною  зовнішньою (заохочення, як-то дозвіл погратися на комп’ютері, купити іграшку тощо) та внутрішньою — власне пізнавальний інтерес дитини (який підвищується від підтримання допитливості дитини, похвали за її досягнення тощо).
Звісно, ви можете поєднувати обидва види мотивації, але більш ефективним для дитини буде вироблення саме внутрішньої.
Детальніше про те, як це зробити, можна прочитати в статті «Як підвищити навчальну мотивацію дитини: 10 порад від психологів»
Пам’ятайте: ваші заохочення та уважність показують дитині, що ви пишаєтесь її роботою і її зусилля не залишаються непоміченими.
7. Спілкуватися з іншими
Комунікація може також допомогти підвищити ефективність навчання в Інтернеті. Можна зв’язатися з учителями, зареєструватися на форумах, підтримувати зв’язок з батьками однокласників вашої дитини.
8. Залучатися до процесу навчання
Залишайтеся причетними до дистанційного навчання вашої дитини, допоможіть їй скласти графік, розібратися з цілями та курсами, налагодити режим дня.

Пам’ятайте: ви не вчитель, тому не впадайте у відчай, якщо не ввдається щось пояснити. І не нянька, тому не пробуйте зробити всі завдання за дитину. Адаптація до нових умов навчання триватиме не довго, тож постарайтесь бути терплячими і до дитини, і до себе.
***********************************************************************************
Як навчити дитину успішно виконувати домашнє завдання

         Як допомогти дитині не просто виконати сьогоднішнє домашнє завдання, але й навчити її обходитися без нашої допомоги? Комусь з дітей вистачить тижня-другого, комусь – декілька місяців або ще більше. Але у будь-якому випадку в цьому процесі буде декілька етапів.
          Перший етап. Ви якомога більше завдань виконуєте разом із дитиною. Прагнете зрозуміти, яких знань, навичок їй не вистачає, з’ясувати, чи немає у неї неправильних способів виконання, звичок у роботі. Допомагаєте позбутися недоліків і неправильних способів дії.
         Другий етап. Частину роботи дитина виконує сама. Але ви повинні бути впевнені, що з цією частиною роботи вона впорається. Швидше за все спочатку це буде невелика частина , але дитині необхідне відчуття успіху. Оцініть з нею результат. після кожної самостійно та успішно виконаної частини ставте будь-який значок, наприклад, знак оклику або задоволене личко. Через якийсь час ви переконаєтеся разом з дитиною, що правильно зроблена частина збільшується щодня. У разі невдачі спокійно розберіться, що є перешкодою. Навчіть дитину звертатися по допомогу у разі виникнення конкретних питань. Головним на цьому етапі має бути усвідомлення дитиною, що вона може працювати самостійно і впоратися зі своїми труднощами.
          Третій етап. Поступово самостійна робота розширюється до того, що дитина сама виконує всі уроки. Ваша підтримка на цьому етапі швидше психологічна. Ви знаходитесь неподалік, займаєтеся своїми справами. Але готові прийти на допомогу, якщо виникне потреба. Перевіряєте зроблене. Сенс цього етапу у тому, аби дитина переконалася, що вона вже дуже багато може зробити сама, але ви її завжди підтримаєте
         Четвертий етап. Дитина працює самостійно. Вона вже знає, скільки часу піде на те або інше завдання, і контролює себе за допомогою годинника, звичайного або пісочного. Ви в цей час можете бути відсутні удома або знаходитися в іншій кімнаті. Сенс цього етапу в тому, що дитина прагне подолати всі труднощі самотужки. Відкладати до вашої появи можна тільки найважче. Ви перевіряєте зроблене. Це необхідно, поки остаточно не виробиться навичка самостійної роботи.

          Ви вважаєте, що такий підхід займе у вас багато часу і сил? А хіба менше часу і емоцій ми витрачаємо на безплідну боротьбу («щоб сів, щоб почав, щоб не відволікався…»)? На надолужування упущеного по ночах перед контрольною? Чого ж тоді вимагати від дитини, якщо ми самі не можемо організувати, спланувати свою допомогу їй?
************************************************************************

Необхідність медичного огляду учнів

Пам'ятка для батьків_Новорічні свята 

******************************************************
Регіональний центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Полтавській області 
працює за адресою: м. Полтава, вул. Європейська (Фрунзе), 37/40.

Цілодобово  функціонує єдиний телефонний номер системи безоплатної правової допомоги – 0 800 213 103. Дзвінки зі стаціонарних та мобільних телефонів в межах України безкоштовні.

**************************************** 
Рішення  загальношкільної  батьківської  конференції
від  06 жовтня  2017 року

1.                Відзначити роботу педагогічного колективу Абазівської ЗОШ І-ІІІ ст. ( директор  - Цимбалюк Т.А. ) щодо цілеспрямованої роботи  з  формування позитивного іміджу школи.
2.       Відзначити роботу загальношкільного батьківського комітету
( голова – Глущенко  О. Д.) щодо активізації  діяльності  батьківської громадськості  та поповнення навчальної бази закладу .
3.       З метою покращення якості освіти впродовж навчального року :
3.1. Батькам учнів щоденно контролювати виконання домашніх завдань,  сприяти  виконання  дітьми  творчих проектів та індивідуальних  завдань ;
3.2. Класним керівникам щомісячно  доводити до  відома батьків зведений облік успішності  дитини з усіх предметів;
3.3. Батькам учнів   співпрацювати  з  класним керівником, учителями - предметниками  щодо успішності та поведінки учнів.
4. З метою забезпечення партнерства між школою, батьками та громадськістю проводити  впродовж навчального року спільні заходи.
5  З  метою зміцнення  позитивного іміджу школи щоденно, щотижня постійно  висвітлювати головні події  дня, тижня на  блозі  школи .
6. З метою якісного виконання навчальних програм впродовж навчального року здійснювати  заміну тимчасово відсутніх працівників, виходячи з навчального навантаження  вчителів .
7.   Директору школи  звернутися  до відділу освіти  Полтавської  РДА
з проханням вирішити питання харчування чунів 5-11 класів за кошти батьків  в термін до 13.10.2017р.
8.  За підсумками року здійснити  екскурсійну подорож  за спонсорські кошти  переможцям  загальношкільного  конкурсу  « Кращий клас  року» ( квітень, травень)

9. Директору школи  спільно з головою загальношкільного батьківського комітету, головами класних батьківських комітетів підготувати пропозиції щодо модернізації матеріально-технічної  бази  відповідно  до програми  « Сільська школа » в термін до 01.11.2017.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.