Дні тижня
|
Години роботи
|
Зміст роботи
|
Понеділок
|
12.00 – 13.00
|
Консультування
батьків
|
Вівторок
|
13.00 – 14.00
|
Консультування
батьків
|
Середа
|
Методичний день
|
|
Четвер
|
13.00 – 14.00
|
Консультування
батьків
|
П’ятниця
|
11.00 – 12.00
|
Консультування
батьків
|
***************************************************************************************************************
За
даними МОЗ України, що грунтуються на висновках міжнародного дослідницького
проєкту ESPAD, у 2019 році лише 6,7% опитаних підлітків в Україні не
користувались соціальними мережам. Майже 45% підлітків проводять у соціальних
мережах до 3 годин на день, а ще приблизно 50% – 4 та більше годин.
Водночас, суттєву загрозу для
життя, здоров’я, розвитку та безпеки дітей становлять не лише шкідливі і
небезпечні інформаційні матеріали веб-сайтів та групи в соціальних мережах,
вміст чи учасники яких можуть схиляти дітей до вчинення суїцидів, а також і
прояви булінгу та сексуального насилля в мережі Інтернет
Створення
безпечного освітнього середовища, зокрема в інтернеті, формування навичок
цифрової грамотності та поведінки у дітей у Всесвітній мережі,
соціально-емоційна грамотність є важливими завданнями вчителів та батьків!
Щоб якісно убезпечити дітей від
небезпеки в Інтернеті, захисту дітей від впливу шкідливої інформації,
запобіганню кіберзагрозам, таким як кібербулінг, секстинг, кібергрумінг,
сексторшен, просимо ознайомитися з матеріалами за посиланням
Розділ веб-сайту МОН «БЕЗПЕКА ДІТЕЙ
В ІНТЕРНЕТІ» https://mon.gov.ua/ua/osvita/pozashkilna-osvita/vihovna-robota-ta-zahist-prav-ditini/bezpeka-ditej-v-interneti
Платформа цифрової освіти ДІЯ - освітній серіал для
батьків «Безпека дітей в інтернеті»
https://osvita.diia.gov.ua/courses/serial-dlya-batkiv-onlayn-bezpeka-ditey
Сайт Міністерства цифрової трансформації -
онлайн-посібник «COVID-19. Поради з безпеки онлайн для батьків та
опікунів»
ТЕЛЕФОНИ ДОВІРИ
Національна дитяча гаряча лінія - 0 800 500 225 (безкоштовно зі
стаціонарних та мобільних телефонів) або 116 111
(безкоштовно з мобільних телефонів)
Всеукраїнська дитяча лінія "Телефон довіри" - 0 800 500 21 80
Національна "гаряча лінія" по запобіганню торгівлі
людьми - 0 800 500 22 50
Національна "гаряча лінія" з питань
насильства та захисту прав дітей - 0
800 500 33 50
Цілодобовий телефон довіри з питань допомоги
жертвам насилля у сім`ї - 044
451 5451
Безкоштовна цілодобова гаряча лінія для жертв домашнього
насильства – 15- 47
Безкоштовна Національна гаряча лінія з попередження
домашнього насильства – 116-123.
Телефон гарячої лінії Уповноваженого
Верховної Ради України з прав людини - 044 253 75 89
Телефонна
"гаряча лінія" Міністерства освіти і науки України - 044 279
35 74
Національна
гаряча лінія з попередження домашнього насильства, торгівлі людьми та ґендерної
дискримінації
0 800 500 335 (з мобільного або стаціонарного телефону) або
116 123 (з мобільного)
Безоплатна правова допомога 0 800 213
103 (зі стаціонарних та мобільних телефонів)
Благодійна
організація «Світло надії», Центру для жінок, які опинились у складних життєвих
обставинах за телефоном +38 (066)
829-55-73 або (0532) 60-60-81 (вул.
Монастирська, 32, м.Полтава);
Служба у справах дітей Шевченківської районної у м. Полтаві – (0532)
63-11-08
Полтавський міський центр
соціальних служб для сімї, дітей та молоді – (0532) 60-73-93
Практичний психолог школи
Черевань Ольга - 0999443602
************************************************************************************************************************8
У зв'язку зі зростанням чисельності випадків
небезпечної поведінки дітей, зокрема обумовлених впливом соціальних мереж в
Інтернеті, Міністерство освіти і науки України надсилає рекомендації (листа МОН від 10.03.2021 р. № 1/9-128) для проведення
додаткових профілактичних заходів закладами освіти серед дітей та інформування
батьків щодо компетентностей безпечної поведінки в цифровому середовищі.
Цифрове середовище, зокрема
мережа Інтернет, сьогодні є не лише важливим джерелом інформації, але і
способом комунікації, який нівелює перепони для спілкування. Через глобальний вплив COVID-19 діти проводять
все більше часу в Інтернеті.
Зауважуємо, що право дитини на безпеку та захист є базовим та поширюється на її
життєдіяльність як онлайн, так і офлайн. Разом з тим, не кожна дитина в Україні володіє
достатнім рівнем знань щодо існуючих ризиків в цифровому середовищі та
навичками безпечної поведінки в цифровому просторі.
Комунікація у віртуальному просторі має свої особливості. Так,
інформаційно-комунікаційні технології є важливим інструментом у житті дітей під
час здобуття освіти, соціалізації, самореалізації. Водночас, безконтрольне та безвідповідальне їх
використання містить ризики для здоров’я, розвитку та благополуччям дітей,
зокрема:
·
контактні ризики (сексуальнї експлуатації та зловживання,
домагання для сексуальних цілей («грумінг», розбещення), онлайн-вербування
дітей для вчинення злочинів, участь у екстремістських політичних чи релігійних
рухах або для цілей торгівлі людьми);
·
ризики контенту (принизливе та стереотипне зображення та
надмірна сексуалізація жінок та дітей; зображення та популяризація насильства
та нанесення собі ушкоджень, зокрема, самогубств; принизливі, дискримінаційні
або расистські вирази або заклик до такої поведінки; реклама, контент для
дорослих);
·
ризики поведінки (залякування, переслідування та інші форми
утисків, розповсюдження без отримання згоди сексуальних зображень, шантаж, висловлювання
ненависті, хакерство, азартні ігри, незаконне завантаження або інші порушення
прав інтелектуальної власності, комерційна експлуатація);
·
ризики для здоров’я (надмірне використання призводить до
позбавлення сну та фізичної шкода).
Найбільшої уваги щодо
профілактики потребують підлітки (12-17 років), оскільки це етап активного
формування самооцінки, інтересів, моральних уявлень, соціальних установок та
потреби в спілкуванні з однолітками. Підліток прагне отримати новий досвід та
яскраві емоції, дізнатися, на що він здатний та усім продемонструвати свою
винятковість, а соціальні мережі стають для нього платформою для отримання
визнання та самоствердження. Однак, несформована психіка, емоційна
нестабільність через великий потік інформації, можливі соціальні невдачі та
бажання втекти від реальних проблем, вимушена ізоляція під час карантину
знижують критичність підлітків до обраних ними способів поведінки. Підлітки в силу вікових особливостей намагаються
відокремитись від батьків, відійти у бік і знайти себе. Якщо ж це не вдається,
підлітки починають втрачати інтерес до життя, не даючи собі можливості
знаходити інші варіанти розв’язання проблеми. Такі підлітки є найбільш
вразливою групою для небезпечних челенджів та «груп смерті».
Челендж
(англ. Challenge) –
жанр інтернет-роликів, в яких блогер виконує завдання на відеокамеру і розміщує
його в мережі, а потім пропонує повторити завдання своєму знайомому або
необмеженому колу користувачів. Саме слово челендж зазвичай перекладається як
«виклик» у контексті словосполучення «кинути виклик».
Найбільш небезпечними останнім часом стали
челенджі:
·
«вогняний челендж» (Fire challenge);
·
«падіння
в
стрибку»
(Tripping jump challenge);
·
«проломити-череп-челендж»
(Skull-breaker challenge);
·
«отруєння
капсулами
для
прання»
(Tide pods challenge);
·
«суїцидальний челендж Момо»;
·
«удушення/непритомність/втрата
свідомості»
(Choking/fainting/pass-out challenge);
·
«контрольована задуха» (Вlackout challenge);
·
«вибух розетки» (Outlet Challenge);
·
«вистрибни
з
автомобіля»
(Drake «In My Feelings»);
·
«я
без
свідомості»
(Pass out prank, Shocking games) тощо.
Безпечна поведінка в цифровому середовищі включає в себе
сукупність знань, умінь та цінностей щодо:
·
1) прав
людей (зокрема права в цифровому
середовищі);
·
2) електронної участі (участь у прийнятті рішень);
·
3) збереження здоров’я під час роботи з
цифровими пристроями;
·
4) механізмів захисту прав, що порушуються в
Інтернеті, а також способів отримати допомогу (див.: Керівництво із
соціально-педагогічного супроводу формування безпечної поведінки підлітків в
Інтернеті. Навчально-методичний посібник/Черних О. – Київ, 2017.).»
********************************************************************
Позитивне спілкування між батьками та
педагогічними працівниками необхідне для побудови партнерських взаємовідносин між закладом освіти та
родиною.
Поради батькам
щодо безпечної поведінки дитини в цифровому середовищі:
говорити з дитиною про безпеку в Інтернеті та допомагати розвивати
критичне мислення, вчити робити аргументований вибір та нести відповідальність
за його результати. Проста заборона використання ґаджетів може призвести до
втрати довіри дитини до дорослого та приховування нею своїх захоплень. Найперше
варто говорити, пояснювати, формувати культуру використання Інтернету в
повсякденному житті;
будувати
відкриті та довірливі стосунки з дитиною щодо використання
технологій: підтримувати спілкування, давати поради. Дитина має знати, що
дорослий поруч і готовий допомогти;
разом з дитиною переглядати матеріали на її улюблених веб-сайтах
та грати в її улюблені Інтернет-ігри. Це допоможе краще зрозуміти інтереси
дитини, її захоплення та причини такого вибору. Також це може стати приводом
для невимушеного початку розмови про безпеку в Інтернеті;
формувати
корисні звички використання ґаджетів та цифрового середовища, розвивати
цифрові, соціальні й
емоційні навички, такі як: повага,
емпатія, критичне
мислення, відповідальна
поведінка та психологічна стійкість;
підвищувати самооцінку дитини, дозволяти дитині самостійно робити
вибір і бути відповідальним за нього, вчити моделям поведінки із негативним
досвідом в Інтернеті;
заохочувати користуватись ґаджетами в зонах видимості дорослих. Це
допоможе тримати під контролем, з ким ваша дитина контактує в Інтернеті через
телефон, планшет, смарт-телевізор, ігрову приставку та інші пристрої,
підключені до Інтернету;
встановлювати часові межі користування ґаджетами, щоб балансувати
час, проведений в режимі онлайн та флайн;
контролювати додатки, ігри,
веб-сайти та соціальні мережі, якими користується дитина, та їх відповідність
віку дитини;
вчитись встановлювати на ґаджети дитини батьківський контроль,
вимикати можливість спілкування або обміну повідомленнями в онлайн-чатах та
функцію «поділитися розташуванням» у налаштуваннях додатків чи ігор, оскільки
це може наразити дитину на небезпеку у вигляді небажаного контакту чи розкрити
її фізичне місце розташування;
перевіряти налаштування приватності в іграх та соціальних мережах,
якими користується дитина, наявності в її профілі ввімкнених налаштувань
приватності. Обмежити коло осіб, які можуть контактувати з дитиною та просити
дитину радитись, перш ніж додавати нових друзів;
використовувати доступні технології для налаштування батьківського
контролю на пристроях, які можуть обмежувати шкідливий контент, контролювати
дії дитини та обмежувати чи блокувати час користування підключеними до Інтернету
пристроями або окремі функції (наприклад, камери, покупки через мобільні
додатки);
бути уважними до ознак страху чи тривоги, зміни поведінки, режиму
сну та апетиту. Спостерігати, як дитина будує контакти зі світом: якщо більше
сидить у ґаджетах, замкнута й не може описати свій стан; не знаходить слова,
щоби розповісти про свої почуття та проведений день; якщо наживо не
спілкується, не ходить у гості, не ходять в гості до неї; слухає депресивну,
параноїдальну музику; має відсторонений погляд, апатію, дитина млява, має
поганий апетит, не має інтересу в очах – у такому разі треба звертатися
до фахівців і знати, куди звернутися за додатковою порадою та підтримкою, а
також повідомляти дитині, куди вона може у разі потреби звернутись по допомогу. Важливо
рахуватися з почуттями підлітка і не заперечувати їх, треба легалізувати ці
почуття і дати дитині зрозуміти, що її приймають і про це можна говорити у
родині.
У разі виявлення, що дитина
стала жертвою будь-яких проявів насильства чи експлуатації, вербування чи
маніпуляцій в цифровому просторі, варто одразу звернутись до Національної
поліції України та надіслати повідомлення про правопорушення до департаменту
кіберполіції Національної поліції України за посиланням
(цілодобово) (див.: Поради з безпеки онлайн для батьків
та опікунів).
Психологічну допомогу та підтримку можна
отримати за номерами телефонів:
1) Національна гаряча
лінія з питань протидії насильству та захисту прав дитини (Пн – Пт з 12:00 до
16:00):
·0 800 500 225 (безкоштовно зі стаціонарних);
·16 111 (безкоштовно з мобільних).
2) Онлайн консультація для підлітків в Teenergizer.
3) Чат-бот у Telegram і Viber допоможе дізнатись, куди звертатись за допомогою.
4) Практичний психолог, соціальний педагог школи Черевань О.І.
Емоційне вигоряння – це зміни в поведінці людини внаслідок емоційного виснаження, до якого призводять багато факторів, зокрема постійне перебування у стані стресу.
Батьки, які не впоралися зі стресами та стикнулися з емоційним вигорянням, можуть зриватися й кричати на дітей. І незважаючи на те, що більшість батьків усвідомлюють, що їхні дії помилкові, ситуація може повторюватися знову й знову. Що менша дитина, то серйознішими можуть бути наслідки батьківських емоційних зривів для її здоров’я. Адже маленькі діти сприймають негативні емоції батьків як сигнал, що «мама (тато) мене не любить».
Як подолати синдром емоційного вигоряння?
1) Більше відпочивайте.
Організму потрібен хороший відпочинок. Візьміть вихідний або відпустку; приділіть час собі; займіться тим, чим давно хотіли зайнятися, але не мали змоги. Під час невеликого відпочинку організм відновить сили, і незабаром ви повернетеся до своїх звичних справ із абсолютно іншим настроєм.
2) Навчіться просити про допомогу.
Попросіть близьких допомогти вам з дитиною, зніміть із себе хоча б частину щоденного навантаження. Просіть надати вам будь-яку посильну допомогу. Особливо актуально це в тому випадку, якщо ви – батько-одинак чи матір-одиначка.
3) Приймайте недоліки.
Усвідомте той факт, що всі люди різні й ніхто не ідеальний. Почніть ставитися до себе більш поблажливо, приймайте
себе такою/таким, якою/яким ви є.
4) Відкладіть убік другорядні справи.
Відкладіть другорядні справи, які збиралися переробити, подумайте про себе, адже виснажені батьки не зможуть повноцінно справлятися зі своїми батьківськими
обов’язками.
5) Висипайтеся.
Забезпечте собі стабільний 8-годинний сон. Щоб уникнути виснаження організму, слід висипатися хоча б кілька разів на тиждень. Навчіться лягати до опівночі й вставати не пізніше 7–8 ранку.6) Шукайте внутрішній ресурс.
Використовуйте всі можливі ресурси, які
допоможуть вам поліпшити емоційний стан. Це можуть бути хобі, сеанси масажу, похід у кіно або в ресторан, поїздка за місто, зустрічі з друзями.
7) Позбувайтеся почуття провини за власні задоволення.
Якщо ви зробили щось для себе (залишили малюка з бабусею, а самі пішли розважатися з друзями), не звинувачуйте себе. Пам`ятайте, що діти відчувають емоційний стан батьків, і якщо ви радісні, то такий самий душевний підйом відчуватимуть і ваші діти. Однак не вдавайтеся в крайнощі – намагайтеся стежити за балансом того, що ви робите для
себе й для дитини.
8) Регулярно харчуйтеся й гуляйте на свіжому повітрі.
Прогулянки по 40 хвилин на день, навіть у місті, можуть істотно поліпшити ваш емоційний стан.
Більше інформації ви можете знайти у буклеті для батьків від UNICEF Ukraine http://bit.ly/3pDSYBQ
***********************************************************************************

****************************************************
1️⃣ Перевірка любові.2️⃣ Вікові кризи.3️⃣ Нереалістичні батьківські вимоги.4️⃣ Відсутність чітких меж або перевірка їх на міцність.5️⃣ Дослідницька цікавість.6️⃣ Привертання уваги.7️⃣ Відстоювання своєї думки або боротьба за владу.8️⃣ Опір гіперопіці та надмірному контролю.9️⃣ Наслідування батьків;часті сварки між батьками.
Будь-яка поведінка дитини (а надто - та, яка не подобається батькам) має причину. Шукайте цю справжню причину. І не карайте дітей. Це болісно і неефективно.
Звертайтесь на консультацію до психолога!!!! Ви разом з ним зможете знайти саме ту причину, а також рішення для її нейтралізації.
Запрошую долучитись до Всеукраїнської акції «16 днів проти насильства».
У період з 25 листопада по 10 грудня у нашій школі
триватиме щорічна Всеукраїнська акція «16 днів проти насильства», метою якої є
привернення уваги громадськості до актуальних для українського суспільства
проблем подолання насильства сім’ї, протидії торгівлі людьми і жорстокого
поводження з дітьми та забезпечення рівних прав жінок та чоловіків.
ПРОПОНУЮ ВАМ ПОГОВОРИТИ З ДИТИНОЮ ПРО НАСИЛЬСТВО
Як поговорити з дитиною про насильство? Як
навчити її захистити себе?
Можна думати, що це дуже складно.
Ми пропонуємо вам почати з 5 СТОП-правил,
дотримання яких допоможе дитині захистити себе.
СТОП-НЕЗНАЙОМЕЦЬ
СТОП-ФОТО
СТОП-ДОТИК
СТОП-СЕКРЕТ
СТОП-СТРАХ
1
плакат – 5 правил – 10 хвилин. Приділіть цей час дитині, щоб захистити її. Це
не складно.
У школах України
навчається близько 4 мільйонів дітей. 96% дітей від 10 років – активні
користувачі Інтернету. 67% дітей зазначають, що стикалися в Інтернеті з
матеріалами, які їх засмутили. Тож, більше половини дітей, які активно
користуються Інтернетом, є незахищеними в мережі.
Найбільші ризики в Інтернеті для дітей можна
поділити на такі категорії - секстинг, онлайн-грумінг та сексторшен,
кібербулинг.
Оскільки нанести шкоду може не тільки контент, який розміщений в мережі, а і
дії - як самих дітей та підлітків, так і злочинців.
Секстинг — це обмін власними фото-, відео- та
текстовими матеріалами інтимного характеру, із застосуванням сучасних засобів
зв’язку: мобільних телефонів, електронної пошти, соціальних мереж. Секстинг
стає все більш популярним серед підлітків. Будь-яка дитина може надіслати своє
зображення, якщо в неї є пристрій з камерою та доступ до Інтернету.
Онлайн-грумінг — це побудова в мережі Інтернет дорослим/
групою дорослих осіб довірливих стосунків з дитиною (підлітком) з метою
сексуального насильства онлайн чи у реальному житті.
Сексторшен — налагодження довірливих стосунків із дитиною в Інтернеті з метою
отримання приватних матеріалів, шантажування та вимагання додаткових матеріалів
чи грошей.
Кібербулінг — систематичне цькування та вчинення насильства за допомогою засобів електронної комунікації. Він може відбуватися в соціальних мережах, месенджерах, ігрових платформах та мобільних телефонах. Це неодноразова поведінка, спря- мована на залякування, провокування гніву чи приниження тих, проти кого він спрямований.
Профілактика шантажу в цифровому просторі Stop Sexting
https://drive.google.com/drive/folders/1bg6W7wefCjLrhAwVN2FQPfVRdJOhZdeG
Схема реагування на випадки онлайн сексуального
насильства щодо дітей з боку неповнолітніх.
Проговоріть з дитиною, які вона має зробити дії у ситуації, якщо онлайн ризик з нею трапився:
1.
Якщо людина питає
приватну інформацію, просить надіслати інтимні фотографії чи відеоматеріали,
відправляє свої інтимні фотографії без вашої згоди на те, вимагає матеріали
інтимного характеру, шантажує приватними матеріалами, то варто у такому випадку
завершити спілкування.
Цей крок є необхідним для захисту себе від подальших дій кривдника.
2.
Зробити скрін-докази - адже без них неможливо буде притягнути
порушника до відповідальності, про що ми говорили вище.
3.
Звернутись до батьків/дорослого за допомогою.
Уточнення - діти можуть
самостійно подавати скарги до правоохоронних органів, але є ризик, що це
викличе додаткові питання з боку працівників даної структури. Також дитині
знадобиться підтримка дорослого протягом всього шляху розслідувань.
4. Якщо контент був розповсюджений у мережі, то слід звернутись до адміністрації ресурсу чи
соціальної мережі з запитом на видалення матеріалів та блокування
користувача.
5. Звернутись
до поліції або кіберполіції
(https://ticket.cyberpolice.gov.ua/) та надати їм скріни-докази для того, аби притягнути
порушника до відповідальності.
6. Отримати психологічну допомогу, психосоціальну підтримку для попередження впливу наслідків.
Урядова
консультаційна лінія з питань безпеки дітей в Інтернеті – 1545 (далі обрати
"3")
Консультаційна лінія, в першу чергу,
орієнтована на:
Проте зателефонувати та отримати консультацію
може кожен, хто цікавиться питаннями захищеності дитини в Інтернеті.
Спеціалісти 1545 (далі обрати "3")
працюють цілодобово та надають інформацію щодо:
Більше інформації за посиланнями:
Більше інформації щодо розвитку дитини у різні вікові етапи та вплив цього на онлайн поведінку - https://stop-sexting.in.ua/wp-content/uploads/2020/06/dovidnyk-dlya-batkiv.pdf
Більше інформації про попередження та реагування
на випадки онлайн ризиків для педагогічних працівників - https://stop-sexting.in.ua/wp-content/uploads/2020/09/dovidnyk_dlya_pedagogichnyh_praczivnykiv.pdf

*****************************************************
******************************************************
Тест на Ваш рівень тривожності, стресу та депресії
*****************************************************





































Я помилялася.














*****************************************************
Стати батьками - дуже легко.
З першого моменту життя дитина шукає любові й підтримки своїх батьків. Еріх Фромм виділив два напрямки впливу батьків на життя дитини: турбота про задоволення фізичних потреб дитини, що визначає її любов до життя. Коли батьки добре ставляться до дитини, це допомагає їй зрозуміти: життя прекрасне.
«Виховання дітей потребує терпіння,самовідданості та внутрішньої стабільності», - стверджує спеціаліст із вивчення психологічних травм дитини Тіна Грімберг. До того ж, дуже важливо знати, які наслідки в душі дитини залишають наші вчинки, агресивна поведінка, необережні висловлювання.
Приниження – постійне джерело психологічних травм. Як часто батьки спускають дитину з високого рівня самооцінки на низький простими словами: «дурень», «телепень», «бовдур»… Особистість знецінюється. Особливо небезпечно робити це в присутності сторонніх.
Тероризування. Згадаймо, як часто нам доводилося спостерігати коли батьки залякують своїх дітей. Як легко вони погрожують дітям фізичною карою: «Я не знаю, що я з тобою зроблю» або «Я ладна тебе вбити!», або «Я зараз візьму ремінь, і …».
☺ Насамперед, дорослим треба навчитися формувати партнерські дружні стосунки в своїй сім’ї. навчитися уважно й шанобливо ставитися одне до одного, відкрито висловлювати свої почуття та обговорювати свої проблеми.
******************************************************
6.
Нейропсихологічна гра "Роби як Лорі" (повтори,
якщо зможеш) https://youtu.be/nWK56OV5CBQ
7.
Нейропсихологічна
гра "Спробуй повтори"
https://www.facebook.com/desing.polygraph/photos/d41d8cd9/135498574581762/
9. Вправи для мозка. Стимулюють пам'ят, прискорюють мислення, роботу обох півкуль. Покращує процес читання і письма (взято с сайта Conhecimento PsicoEducacional) (https://www.instagram.com/p/B5t4oFwDXCu/
10. Розвиток міжпівкульних зв'язків
https://naurok.com.ua/rozvitok-mizhpivkulnih-zv-yazkiv-4219.html
11. Малювання двома руками зразу
*****************************************************************
ІНФОРМАЦІЯ ДЛЯ УЧНІВ
Графік роботи психолога
Хто такий психолог?
Як підняти власну самооцінку
Робота з батьками, які мають дітей з особливими освітніми потребами
Особливості роботи з дітьми з особливими освітніми потребами
Вітаю всіх моїх друзів, будь-хто, хто сьогодні читає це свідчення, повинен святкувати зі мною та моєю родиною, тому що для деяких людей все почалося як жарт, а інші сказали, що це неможливо. Мене звати Ізабелла Ітан, я з України, але разом із дружиною переїжджаю до Чикаго, США. Я щасливо одружений, маю двох дітей і чудову дружину. З моєю сім’єю сталося жахливе, я втратив роботу, а дружина пішла з дому, бо я не міг подбати про себе та потреби. Моя родина. Вона і мої діти в той момент. Дев’ять років мені це вдавалося, жодна жінка не підтримає мене, щоб доглядати за дітьми. Я намагаюся надіслати тести своїй дружині, але вона блокує мене у спілкуванні з нею. Я намагаюся поговорити з її другом і сім'єю, але все одно знаю, що хтось може мені допомогти, і я подав заявку до багатьох друзів, але вони все одно не дзвонять мені, поки не настане вірний день, який я ніколи не забуду в своєму житті. Коли я зустрів свого старого друга, я пояснив усі свої труднощі, і він розповів мені про чудову людину, яка допомагає йому отримати хорошу роботу в компанії Coca Cola, і він сказав мені, що він пише правопис, але я людина, яка ніколи не вірить в правопис, але я вирішив спробувати, і доктор Алаба проінструктував мене та показав, що робити За сім днів обіду заклинання. Дотримуйтесь усіх інструкцій і робіть те, про що він попросив мене. Доктор Алаба впевнений, що все буде добре, і моя дружина знову побачить мене після чудової роботи доктора Алаби. Моя дружина дзвонить мені з невідомим номером, вибачилася і сказала, що дуже сумує за мною, а наші діти і моя дружина повертаються додому. Сьогодні я керую компанією Paragon в США. Я рекомендую, якщо у вас виникнуть проблеми, надіслати електронного листа на адресу {dralaba3000@gmail.com} або WhatsApp через його контактну адресу +1(425) 477-2744 Дякую, доктор АЛАБА. і ви отримаєте найкращий результат. Приймайте речі як належне, і це забере у вас. Я бажаю вам краще .......
ВідповістиВидалити