четвер, 15 лютого 2018 р.

ТВОРЧИЙ ЗВІТ
 14 лютого відбувся творчий звіт  учителя вищої категорії  Приходько Ніни Іванівни .

  Ніна Іванівна  представила підсумки роботи над науково-методичною проблемою  « Формування ключових  компетентностей  молодших школярів  шляхом використання  ефективних методів та прийомів роботи  з різними джерелами інформації  »
 Формуючи  інформаційні компетентності  молодших  школярів,учитель   впроваджує  інноваційні  технології :
- Особистісно орієнтоване навчання;
- Технологія розвитку критичного мислення;
- Інформаційні технології .
         З метою виконання вимог Державного  стандарту початкової загальної освіти , «Програми для середньої загальноосвітньої школи (1-4 класи)» , формування ключових компетентностей молодших школярів  Ніна Іванівна організовує роботу над різними видами проектів . На її думку,  організація роботи над  дослідницькими  проектами  якнайкраще  формує ключові компетентності особистості.  Учитель продемонструвала учнівські проекти   «Як звірі готуються до зими», «Як птахи готуються до зими»,«Як економно використовувати воду у повсякденному житті?», «Як потрібно доглядати домашніх улюбленців – рослин і тварин».
Новий стандарт освіти вимагає, щоб учень міг сам ставити і вирішувати проблеми, розуміти, для чого він вчиться, вміти знаходити інформацію, розмірковувати над нею: аналізувати, узагальнювати і систематизувати, а ще вміти спілкуватися, оцінювати себе та інших. Для  вирішення цих завдань необхідні нові прийоми і способи роботи з навчальною інформацією. Одним з таких ефективних способів, на думку  Ніни  Іванівни, є  метод інтелект-карт.

 Інтелект-карта – це  спосіб зображення процесу мислення над інформацією з різних джерел за допомогою схем і образів, а також це засіб для вирішення завдань та підвищення якості навчання. 

Майстер-клас з використання методу інтелект-карт і представила учитель колегам. Педагоги із задоволенням побували учнями: виконували завдання, презентували своє бачення з теми «Школа – це…»

Заступник директора з НВР Спиця Т.М.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.