вівторок, 20 лютого 2018 р.

21 лютого – Міжнародний день рідної мови


             Напередодні Міжнародного дня рідної мови учні 5 класу на уроці української мови писали есе  про  красу і милозвучність рідної  мови. Ось думки наших п’ятикласників:



 «Мово моя, ти  - найкраща, ти – наш діамант»
Артем Прохоров
 « Якщо не буде мови, не буде й України»
Віка Воронянська
«Не цурайтеся ніколи рідної мови»
Анна Рева
«Моя мова – колискова,мила, гарна, весела»
Люба Калашник
«Я люблю свою мову, тому що вона гарна і неповторна»
 Віка Пашко
«Мово моя, для мене ти єдина, я здолаю все, щоб почути тебе знову й знову»
 Ліза Косиця
«Мово моя рідна, ти даруєш мені свою колискову, я й дітям своїм її заспіваю»
Віка Руса
« Мова моя, така ніжна, гарна, дзвінка»
Артем Білоусько
«Я дуже люблю нашу мову чудову. Завдяки їй я навчився любити рідний край»
Нікіта Манич
«Українська мова… Яка вона красива, милозвучна, чарівна»
 Світлана Перькова
«Мова моя – солов’їна пісня, шум калини, стукіт серця»
 Артем Костирка
«Коли чуєш українську мову, відразу ж у неї закохуєшся. Серце  завмирає від пісень української землі»
 Максим Лобач
«Українська мова – мова єднання, вона згуртовує наш народ»

Діана Половенко


             Заступник директора з НВР Спиця Т.М.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.