пʼятниця, 22 грудня 2017 р.

Підсумки роботи в Малій Академії Наук

У грудні 2017 року завершився І етап (районний) Всеукраїнського конкурсу-захисту учнівських науково-дослідницьких робіт учнів-членів Малої академії наук України. Наші конкурсанти  гідно представили на розгляд компетентного і толерантного журі свій науковий доробок. Робіт на конкурс було направлено дві, і кожна отримала призове місце.
Учениця 8 класу Мусійко Альона представила роботу у секції «Математика» на тему «Римська нумерація та її роль в сучасному світі» і посіла ІІ місце (науковий керівник – учитель математики  Скорик Н. О.) У науковій роботі автор вивчає використання римської нумерації у різноманітних галузях професійної та повсякденної діяльності сучасної людини. Римська  нумерація має вагоме значення в освіті, музичному мистецтві, у сейсмології, біблійних науках, професіях, які пов’язані з фото - та відео - зйомках, у різних галузях нашої діяльності, як  нашої країни ,так і в багатьох європейських країнах світу.
 Робота має вагоме практичне значення. Римська нумерація використовується учителями – предметниками  та учнями при позначені століть, розділів, при часових відмітках на циферблаті годинника; у суспільних та біблійних науках, у різних галузях нашої діяльності. Особлива  увага в роботі приділяється  значенню римської нумерація  в формуванні  інформаційної компетентності учнів у сучасному інформаційному просторі .
Учениця  9  класу  Гонтова Тетяна з науковою    роботою з психології  «Вплив самооцінки на формування ключових компетентностей особистості старшокласника в умовах шкільного простору» посіла І місце  (науковий керівник  - практичний психолог Черевань О.І.)
У науковій роботі автор здійснює теоретичний аналіз понять «самооцінка» та  «ключові компетентності».
Досліджувана тема актуальна, оскільки зумовлена реформами в системі освіти України та зростаючою роллю особистісного потенціалу у формуванні компетентного випускника загальноосвітніх навчальних закладів. 
Розглянуто систему методів дослідження впливу самооцінки на формування ключових компетентностей особистості старшокласника.  
Робота має вагоме практичне значення. Узагальнені результати теоретичного та емпіричного дослідження дають можливість шкільним психологам, учителям - предметникам оптимізувати та коригувати процес набуття старшокласниками ключових компетентностей шляхом формування адекватної самооцінки. 
ВІТАЄМО ПЕРЕМОЖЦІВ!!!
Бажаємо Тані та Ользі Іванівні результативно виступити на обласному етапі наукових змагань, який заплановано провести на початку лютого.



Заступник директора з НВР Спиця Т.М.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.