неділя, 7 квітня 2019 р.


День  здоровя
Всесвітній день здоров'я відзначається щорічно 7 квітня починаючи з 1950 року. Ідея Всесвітнього дня здоров'я була висунута вже на першій сесії Всесвітньої асамблеї охорони здоров'я в 1948.
5 квітня проведено День здоров'я у нашій школі . Для учнів початкових класів організовано естафети та ігри.  5- 11 класи показали свою ерудицію та спритність у квесті під  гаслом « Бути здоровим, жити активно – це весело, стильно і позитивно» .

Діти «подорожували» по станціях «Хвилинка здоровя», «Релакс», «Здорове харчування», «Домедична допомога», ««Гаджети і здоров’я», «Ранкова зарядка», «Гігієна».
Бажаючі взяли участь у велопробізі «Будь здоровим», пограли у волейбол та спортивні ігри. І,звичайно, усі взяли участь у перетягуванні канату.

Переможців і переможених немає, а всі учні і вчителі впевнені:
Хто здоровий, той сміється
Все йому в житті вдається
Він долає всі вершини –
Це ж чудово для людини!
Б  у  д  ь  т  е      з  д  о  р  о  в  і  !

Заступник директора Спиця Т.М.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.