субота, 8 квітня 2017 р.

7 КВІТНЯ – ВСЕСВІТНІЙ ДЕНЬ ЗДОРОВ’Я

Починаючи з 1950 року щорічне проведення Всесвітнього дня здоров’я стало доброю традицією. Його мета – допомогти людям зрозуміти цінність свого здоров’я.

Здоровий спосіб життя – це повсякденна турбота про збереження та зміцнення здоров’я. Велике значення в цьому відіграє заняття спортом.
День здоров’я у нашій школі розпочався флешмобом -  музичною ранковою зарядкою, яку провела класний керівник 3 класу Кучеренко А.Е. Молодші школярі змагалися у «Веселих стартах», а учні середньої та старшої школи виборювали першість  у змаганнях з перетягування канату, міні-футболу, естафетах. А після змагань всі бажаючі могли підкріпитися печеною картоплею.

Фрагмент зарядки

Немає коментарів:

Дописати коментар

Примітка: лише член цього блогу може опублікувати коментар.